Taurus Firearm Forum banner
21 - 40 of 52 Posts
Ik heb de Cylee Cat op mijn Tx-22 Compact en ik hoefde hem niet eens af te stellen om precies op 30 voet te raken.
Ik heb de Cyelee Cat voor mijn TX22 Compact gekregen, maar 2 schroeven met de aanduiding M4 x 0,7. Eén is gelabeld (Effectieve lengte 8,6 mm) en één is gelabeld (Effectieve lengte 10,1 mm). Welke is het?

Ik heb de Cyelee Cat voor mijn TX22 Compact gekregen, maar 2 schroeven met de aanduiding M4 x .7. Eén is gemarkeerd met (Effectieve lengte 8,6 mm) en één met (Effectieve lengte 10,1 mm). Welke is het?
Ik weet het niet meer, ik had veel schroeven van de Cyelee en andere optiek en gebruikte gewoon de langste die niet vastliepen. Ik testte het door de schroeven gewoon vast te draaien tot ze vastliepen en vervolgens de optiek te passen en uiteindelijk Loctite op de schroeven te doen en mijn momentschroevendraaier te gebruiken om alles goed vast te zetten. Elke keer als ik die schroevendraaier gebruik, lijkt hij veel te hoog te staan, maar ik heb hem laten controleren en hij is bijna perfect nauwkeurig op 10 inch/ounce.

Ik weet het niet meer, ik had veel schroeven van de Cyelee en andere optiek en gebruikte gewoon de langste die niet vastliepen. Ik testte het door de schroeven van de dop gewoon vast te draaien tot ze vastliepen en vervolgens de optiek te passen en uiteindelijk Loctite op de schroeven te doen en mijn momentschroevendraaier te gebruiken om alles goed vast te zetten. Elke keer als ik die schroevendraaier gebruik, lijkt hij veel te hoog afgesteld te staan, maar ik heb hem laten controleren en hij is bijna perfect nauwkeurig op 10 inch/ounce.
Zijn de schroeven vastgelopen?

Image

Cyelee geeft 10% korting op al hun Red Dots

De Cyelee Cat is in de aanbieding. Cyelee geeft u 10% korting.

Cyelee CAT Shake Awake Micro Red Dot Sight, 3MOA Reflex Sight voor RMS/RMSC Footprint Optics Ready Pistol

Bezoek de Cyelee Store

4.2 4.2 van 5 sterren 353 beoordelingen | Doorzoek deze pagina
200+ gekocht in de afgelopen maand
$117.99 met 9 procent besparing-9% $117.99
Adviesprijs: $129.99Adviesprijs: $129.99
Of $29.50/2 weken (x4). Selecteer uit 1 plan

GRATIS retourneren

Inwisselen
Bespaar 10% met merkpromotie AYGB5UYDTKDC

De schroeven zaten niet vast, ik denk dat het gespecificeerde koppel meer was dan ik had verwacht, namelijk 10-15 In/Lbs. Ik heb schroeven op andere wapens met voorgemonteerde optiek gecontroleerd en de momentschroevendraaier klikte bij de meeste niet, dus de schroeven zaten al vast genoeg, of meer. De Cyelee lijkt een behoorlijk goede optic te zijn. Ik heb een rode stip op het ene pistool, een groene stip op het andere. Ik ben op het punt dat ik geen rode stippen meer zal kopen, tenzij de deal gewoon waanzinnig goedkoop is.

De schroeven zaten niet vast, ik denk dat de gespecificeerde hoeveelheid koppel meer was dan ik had verwacht, namelijk 10-15 In/Lbs. Ik heb schroeven op andere wapens met voorgemonteerde optiek gecontroleerd en de momentschroevendraaier klikte bij de meeste niet, dus de schroeven zaten al strak genoeg, of strakker. De Cyelee lijkt een behoorlijk goede optic te zijn. Ik heb een rode stip op het ene pistool, een groene stip op het andere. Ik ben op het punt dat ik geen rode stippen meer zal kopen, tenzij de deal gewoon waanzinnig goedkoop is.
Cyelee biedt 10% korting op al hun Red dots. (Amazon).
De schroeflengte is 8,6 mm. Bekijk de video die ik heb geplaatst.

Ik heb precies dezelfde momentschroevendraaier, en het lijkt erop dat de man in de video merkte dat het meer moeite kostte dan hij had verwacht, net als ik, elke keer weer. Er zijn een paar pistolen die ik zou moeten laten bewerken voor een vizier, dus ik ben niet van plan om er een op die te zetten, maar als ik een Sig 365 krijg, heb ik een groene stip die er zogenaamd direct op past. Hopelijk. Er zijn veel te veel montagevarianten op vizieren, IMHO, een grotere en een kleinere zouden prima zijn, je hebt geen half dozijn nodig, het is gewoon een manier om het ding te monteren, niet iets dat iets anders beïnvloedt dan het monteren ervan. Een beetje zoals MS Windows verandert zonder reden elke keer dat er een nieuwe versie uitkomt. Houd alles OP DEZELFDE PLEK, verplaats het niet zonder echte reden en verander de naam niet van waar het zich bevindt!

21 - 40 of 52 Posts